BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

TIDAK mudah meraih kecantikan alami. Namun, perempuan masa kini boleh meraih kecantikan luaran dengan cara mudah.Seperti apa?
Mengubah penampilan diri la,gaya rambut,dan menjaga kesihatan dan kebersihan diri juga sikap yang sentiasa prihatin terhadap diri sendiri.
Kecantikan wanita ada dalam diri. Wanita bisa dikatakan cantik bila ada pesona dari luar dan dalam.

"Cantik merupakan keselarasan antara lahir dan batin yang terpancar dalam diri seseorang. Selaras yang dimaksud adalah apa yang kita pikirkan dan kita tampilkan sesuai
Setiap perempuan memiliki pesona kecantikannya sendiri. Semua orang boleh cantik dengan cara yang berbeza. Kecantikan boleh didapat dari dalam dan luar.

"Kecantikan dari luar boleh diperoleh dengan perawatan kecantikan,bersukan atau istirahat. penampilan cantik boleh dicerminkan melalui sikap tubuh dan ekspresi wajah. Dari wajah sahaja kadang-kadang org boleh menilai diri kita.Melalui jenis rambut,cara berpakaian,tubuh badan,penampilan dan juga kebersihan diri.

Bagaimana dengan kecantikan dalam? "Pesona kecantikan dalam terpancar saat seseorang merasa bahagia dan sejahtera. Untuk mendapatkan inner beauty, bisa dengan cara mengembangkan potensi diri, menjaga hubungan sosial, dan bersyukur kepada Tuhan.

0 comments: