BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

PRODUK UNTUK MUKA(FACIAL + MAKE-UP)







      FACIAL TONER                                                

Diperkaya dengan pati lobak merah dan Avocado dengan Biosulfur. Formula ini terbukti berkesan untuk memutihkan kulit anda, selain membersih secara mendalam dengan menghilangkan minyak berlebihan, menutup liang roma yang terbuka, menghindarkan jerawat dan bintik-bintik hitam. Tidak sesuai untuk kulit sensitif dan kering.



      CLEANSING CREAM

Dirumus daripada pati oren yang melembabkan kulit wajah. Selain bau yang menyegarkan ia juga dapat melembabkan dan memberi kesan pembersihan yang mendalam serta melembutkan kulit muka. Manjadikan kulit kelihatan muda dan berseri. Cleansing cream sangat penting semasa proses pengelupasan bagi menanggalkan sel-sel kulit mati.


 SUNBLOCK NATURAL

Eusolex alalah isi kandungan utama yang mempunyai kandungan pelindungan SPF-15. Bertindak melindungi kulit muka daripada pancaran matahari (UV) drpd terus meresap ke kulit muka. Berkesan sbg agen pencerah kulit secara semulajadi dan melindungi kesan-kesan penuaan. Sesuai digunakan sebagai alas mekap untuk semua jenis kulit. Lebih sesuai digunakan semasa proses pengelupasan di mana sel-sel
kulit mati kurang kelihatan berbanding jika tidak
memakainya.                               



GENTLE PEELING SOLUTION
Glycolic Asid & Vitamin E sebagai bahan utama yang bertindak sebagai agen pengelupasan secara berperingkat. Menghilangkan noda-noda hitam, jerawat & membantu mengurangkan garis-garis kedutan. Menjadikan kulit anda lebih cerah & licin. Sesuai untuk semua jenis kulit.

SKIN RENEWAL
Krim ini adalah alternatif kepada produk pengelupasan. Bagi anda yang tidak mahu melakukan pengelupasan, boleh menggunakan krim ini pada malam hari selepas penggunaan penyegar iaitu SF Lotion atau Facial Toner Batacarotrene.



FOUNDATION
Foundation berubat sesuai untuk lelaki dan wanita menjadikan kulit lebih cerah, menghindarkan bintik-bintik hitam, jeragat dan mengeringkan jerawat. Sesuai untuk kulit berminyak dan sensitif untuk digunakan siang dan malam. 'A' Foundation diperkaya dengan sunflower oil dan amat sesuai untuk kulit cerah. 'B' Foundation untuk kulit sawo matang.'C' foundation with SPF untuk menjadikan kulit kelihatan segar kemerahan.






















0 comments: