BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

MAYFIRST

MAYFIRST COLLAGEN




APA ITU KOLAGEN?



Kolagen adalah sejenis protin iaitu bahan asas pembentukan tubuh manusia di mana ia menyokong pembentukan kulit, otot, tendon, kuku, rambut dan tulang. Kolagen memainkan peranan penting untuk membentuk kulit cantik, anjal, tegang dan muda secara semulajadi.

TAHUKAH ANDA?


Penghasilan kolagen dalam tubuh mulai menurun pada kadar 1.5% setiap tahun bermula apabila kita mencapai 25 tahun dan akan kehilangan lebih daripada 30% kolagen ketika berusia 45 tahun. Ini bermakna, seseorang yang telah mencapai 25 tahun sangat perlu menambahkan kolagen dalam tubuh untuk mengekalkan keanjalan kulit dan seterusnya melambatkan penuaan.


Kolagen yang bertambah menyokong struktur kulit dan menjadikannya anjal dan tegang, mengurangkan kedutan dan garis-garis halus serta menjadikan kulit kembali bermaya dan berseri.


MayFirst Collagen Astaxanthin with Pearl & Probiotics merupakan formula makanan yang membantu meningkatkan keremajaan kulit. Gabungan rumusannya yang hebat telah diuji dapat:


• Membantu menampung keperluan kolagen yang semakin berkurangan di dalam tubuh.


• Membantu tubuh melawan radikal bebas yang merosakkan sel kulit melalui kandungan antioksidanya.


• Membantu menggalakkan penghadaman dan penyerapan nutrien.


Rumusan Unik MayFirst Collagen Astaxanthin with Pearl & Probiotics


MayFirst Collagen Astaxanthin :


Kolagen Marin Terhidrolisis - daripada sumber ikan laut dalam. Tidak memberi kesan alergi. Membantu meningkatkan keanjalan dan keremajan kulit.


Astaxanthin - diekstrak daripada mikroalgae Haematococus Pluvialis yang mengandungi bahan antioksida yang tinggi. Melindungi kolagen kulit dan membantu mencerahkan kulit dari dalam (merencatkan pigmen melanin).


Serbuk Mutiara - mengandungi asid amino dan mineral penting untuk kecantikan kulit dan sebagai agen anti-keradangan dan anti-toksin.


Probiotik, Serat Manna & Ekstrak Nenas - bai k untuk sistem penghadaman.


Acerola Cherry, Grape Seed & Pine Bark - tinggi antioksida dan sumber Vitamin C yang tinggi

0 comments: